Plötsligt händer det!

DATUM: 2012-11-24 / TID: 12:56:36
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Roliga nyheter!
Jag har fått tag i en lägenhet så den 4 januari tar jag med mig Sara och flyttar in i en trea i Skäggetorp. Det gick jättefort, förra fredagen kom vi på att vi skulle flytta ihop så då satt vi oss och började ringa runt. I tisdags var vi och kollade på en lägenhet (som förövrigt var jättefin) och igår skrev på kontraktet!
 
Efter att ha surfat runt i dagar på diverse sidor letandes efter soffa blev det en riktig impuls nu på förmiddagen när vi hittade två soffor vi ville ha för ett riktigt bra pris. Så jag ringde hem till mamma och frågade om hon kunde åka till Borlänge för att hämta två soffor åt oss, det kunde hon! Så nu är dom beställda och mamma behövde inte åka idag eftersom det blev leveranstid på dem. :) Här är dom! 
För övrigt så vill jag bara hem till Vansbro och rota igenom mina kartnger med flytta-hemifrån saker och se vad jag ska ta med mig till min första lägenhet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback