Skrotnisse och hans vänner

DATUM: 2012-10-28 / TID: 14:26:00
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Något jag aldrig någonsin kommer kunna förstå är hur man kan tycka att Skrotnisse var ett lämpligt barnprogram. Så otroligt vidrigt och obehagligt att jag än idag har riktigt svårt att se på det. Kommer ihåg när jag gick i lågstadiet och vi skulle ha någon form av klassens timme med filmvisning. Dom skulle visa Skrotnisse och jag klarade inte av det, jag mådde så otroligt illa av tanken att behöva se på det. Så jag frågade fröken om inte jag kunde få sitta och jobba istället. Det fick jag och Denise gjorde även mig sällskap, min fina vän!
Bara det att det får kallas för barnprogram är ju helt sjukt!
 
Om det finns någon därute som lyckats missa det, grattis till er!
Men om ni ändå vill se vad det är för något så kan ni följa länken här nere..
 
Annars då? Back to tentaplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback