In the best of days

DATUM: 2012-06-14 / TID: 00:52:12
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Idag har jag haft en riktigt toppendag med världens bästa Malin, så mycket skratt!
Jag och min sambo tog en tur till Borlänge idag och jag passade på att fynda lite :)
Finaste Malin!
Mina snygga nya skor, älskar dom! Fick även tag i lite underkläder, det kan man aldrig få för mycket av.
Ringde på en annons på Blocket så vi passade även på att ta med oss ett akvarium hem, till hösten blir det fiskar :)
Hann med att äta på Max innan det var dags att styra hemåt igen.
Väl hemma mötte jag upp Josefine och fick kolla på hennes lägenhet en vända :)
Josefine bjöd på godis :)
Men överraskningen fick stanna kvar i lägenheten med de andra.
Josefine ringde upp Calle så vi gick och tog en långfika på Håkanssons, mycket trevligt!
-
Nu sitter jag i lägenheten, snart dags att hoppa i säng. Blir en lång dag imorgon med rundtur i kommunen med jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback