This years workwear

DATUM: 2012-06-06 / TID: 10:41:38
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Idag är tredje dagen som jag jobbar sen vi öppnade. 15.30-21.30 är tiderna denna vecka och jag jobbar tillochmed lördag. Har laddat upp kylskåpet med energidryck så jag håller mig pigg och alert!
Campingreceptionen. Här kommer man kunna hitta Fisn i sommar.
Fisen i jobbtröjan som inte kunde användas förra året för den var för liten. Kommer även få nya tröjor i pikémodell plus nya jackor men de har inte kommit än. I år har hon även fått sig ett par riktigt snitsiga arbetsbyxor, det blev det inget av med förra året eftersom hon inte hittade byxor som passade.
-
Fick lite pengar när jag fyllde år så jag skulle kunna köpa mig lite nya kläder.
28 kg mindre, det är klart man behöver nya kläder som passar, det mesta har blivit alldeles på tok för stort :)
Därför väntar jag nu med spänning på paket i posten, hoppas de kommer idag!
Troligtvis kommer skatteåterbäringen denna vecka så då blir det nog lite mer kläder till Fisn!
Nu blir det frukost och några avsnitt av 'Vänner'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback