What exactly is the function of a rubber duck?

DATUM: 2012-10-07 / TID: 21:53:11
PUBLICERAT I: Kreativt - Syslöjd / KOMMENTARER: (0)
Söndagen har jag spenderat med att tvätta, städa och laga matlådor. Detta tog som tur var inte hela dagen så det fanns även tid för lite kreativitet och serietittande! :)
Gårdagen spenderades mestadels i sängen med datorn på magen, helt slut efter fredagens festligheter.. Men man kan säga att jag tagit igen det idag med allt jag fått gjort! 
Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och ladda upp inför kommande veckas VFU (praktik) som jag ska ha på en skola i Norrköping, kommer nog bli riktigt roligt! 
 
Började dagen med lyxig söndagsfrukost! :)


Började virka mormorsrutor till min filt!
 
Även om den är långt ifrån klar så har jag kommit en liten bit på väg i alla fall!
 
Slänger in en bild från i fredags också! Kvällen började med finsittning i och med Lärarsektionens 10-års jubileum och sedan fortsatte festligheterna på Hg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback