TrettondeDecemberTvåtusentio

DATUM: 2010-12-13 / TID: 23:10:09
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
För och främst vill jag be lite om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera. Men jag känner inte längre att det är lika viktigt att sitta vid datorn tjugofyra timmar om dygnet. Det är skönt på ett sätt också att jag inte behöver uppdatera bloggen varje dag. Så nu vet ni i alla fall!

Jag har äntligen flyttat hem helt från Stockholm nu, vi var och hämtade mina sista grejer i lördags. Så nu bor jag hemma hos mamma och pappa igen tills jag får jobb och kan flytta till en egen lägenhet :)

Den här veckan spenderar jag hemma hos Malin och Björn i dalasågen. Malin har precis fått hem en liten sheltie som är hur söt som helst! Så eftersom Malin har skola och Björn jobbar ska jag vara hemma här på dagarna och hålla hundarna sällskap, jag älskar ju djur så det är perfekt :)

Men nu har NCIS börjat så jag ska ta och titta på det.
Vi hörs någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback