Söndag

DATUM: 2010-11-07 / TID: 12:32:47
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
Idag har vi tagit det lite lugnt, har precis ätit lunch och senare ska vi åka till Leva som tydligen är ett väldigt mysigt ställe med ekologiska saker och vegetarisk mat osv. De har till och med lite lek för barn så tjejerna tyckte att det skulle bli roligt :)



Imorgon klockan 7 går färjan som ska ta oss en bit på vägen hemåt. Jag ska hem till Vansbro för att jag har en förkylning som har hållt på i 4 veckor så därför ska jag till vårdcentralen. Hoppas att dom kan hjälpa mig så jag får bli riktigt frisk någon gång!
Men nu ska jag sätta ihop en bokhylla, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback