Thursday morning

DATUM: 2010-09-23 / TID: 07:17:45
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Godmorgon vänner!
Har precis gjort mig iordning, märkte att klockan inte var så mycket så jag kan gott och väl ta det lite lugnt :)
Ska väl gå ner och ta mig lite frukost strax. Idag ska vi fortsätta på paprikorna. Börjar bli lite trött på min faktiskt ;)

Har fått nys om en pärlaffär där man kan köpa pärlor i lösvikt, alltså inte riktigt som godis men man kan ta en pärla av den ena sorten och tre av en annan. Så jag ska försöka ta mig dit idag. Håll tummarna för att jag inte går vilse :P

Och till Cissi: Tack så mycket :) Ja det gör jag, i alla fall till våren!

Nu ska jag ta mig lite frukost och packa väskan, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback