Sugar skull

DATUM: 2011-11-10 / TID: 20:42:25
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hejsan vänner!
Tänkte bara visa en bild på min sminkning med halloween-tema från förra helgen.
Det tog sin lilla tid men jag fick känna mig sådär 'Håll-Käften-Snygg';)
Annars rullar allting på bara. Min fina lillasyster har kommit hem för lite semester också, underbart! Vi kom nyss hem efter att ha hämtat hem lillebror så nu är hela syskonskaran Bjurström samlad :)
Mitt i alltihop försöker jag leta och bestämma mig för någon utbildning jag vill gå. Har väldigt klara direktiv om vad den ska ge mig, men vi får se..
Nu kom Malin så jag ska väl vara lite social med henne och syrran, men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback