Resten av ditt liv

DATUM: 2011-11-24 / TID: 14:21:09
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hejsan vänner!
Har precis tagit en paus från fejjandet här hemma.
Man städar bäst när man är lite förbannad, då går det undan vill jag lova.
Lite beslutsångest får jag också, köpte ju en superfint lila laptopbord när jag var på IKEA för några månader sen. Jag är så rädd om det, så det har helt enkelt stått helt tomt förutom en liten vas. Jag vet inte riktigt om jag ska ställa dit min stationära dator eller om jag ska ha det till den bärbara. Men var ska jag annars ha min stationära.. Alla saker upp så mycket plats och jag har bara ett litet rum att få plats med mina grejer i, som skulle kunna fylla en hel lägenhet.. ( oj oj vilka problem man har )
Hur det blir får framtiden utvisa, det finns ju fortfarande lite dammråttor som ska bort.
Senare kommer Malin och troligtvis Viktoria också om hon inte blir fast på skolan. Det är mycket som ska göras för alla UF-are eftersom det är julmarknad på lördag och dom då ska visa upp sina företag inne på Lokstallet. Jag ska definitivt dit och kolla på lördag och det kommer bli riktigt spännande.
Imorgon ska jag åka med Communicare till Mora och hälsa på gruppen där, sen blir det lunch på Mc.D innan vi åker vidare till Nusnäs.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback