It's a beautiful day

DATUM: 2011-10-14 / TID: 21:26:08
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Hej vänner!
Idag har jag gjort någonting som jag aldrig gjort förut.
Jag har tagit med mig Vickis, lite matsäck och gått ut i skogen. Det var jättemysigt!
Förste eldmästare jobbar på att få igång brasan. Vilket dock inte alls tog lång tid :)

Sen var det dags för lunch som bestod av baguetter. Behöver jag ens nämna att båda baguetterna blev brända ;)
Efterätten bestod av grillad banan proppad med choklad, mums!
Gissa om min tröja luktade jättegott efter att jag stått i röken från elden :)
När vi kom hem igen tog vi det lite lugnt en liten stund och sen tog vi en promenad runt byn.
Jag passade på att införskaffa mig en stegräknare också. En rosa, jag gillar den!
Sedan vi kom hem från promenaden har vi hunnit äta kvällsmat, spela kort, surfat lite och jag har nyss kommit hem från solariumet. Resten av kvällen spenderas med att bara ta det lugnt, lägga en ansiktsmask, måla naglarna och kanske se en film :)
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Det blev ett bra avslut på dagen!! Gött att ha med dig i gänget...

2011-10-14 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback