Recharging batteries

DATUM: 2011-10-21 / TID: 14:17:16
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
Dagen inleddes med ett parti TP på Communicare, riktigt kul! Behöver jag säga att jag vann? ;)
Redan igår bestämde jag mig för att gå in till grannen (l-foto) efter communicare idag och höra med honom om han hade något billigt och bra stativ, det hade han. Passade även på att investera i en fjärrutlösare till kameran, tror det kan bli riktigt bra faktiskt.
Just nu håller jag på och packar lite basic stuff till stughelgen. Jag får nämligen äran att följa med Malin och Björn ut till hennes stuga i skogen. Kommer bli så mysigt! Lär väl strax dra mig ner på affären och leta på nåt bra att äta, nu är det ju dessutom fredag så idag tänker jag unna mig något extra gott till kvällen. Får passa på och träna lite fotografering ute i skogen när jag ändå är där, har redan några små ideér som jag vill prova.
Skönt att få komma bort från civilisationen och vila ut :)
Hoppas ni får en underbar helg, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback