Before & After

DATUM: 2011-09-22 / TID: 00:55:32
PUBLICERAT I: Inspiration / KOMMENTARER: (1)
Hej vänner!
Kvällen har spenderats hemma hos Malin. (as usual :) Mycket trevligt!
Som ni kanske ser är bilden till vänster VÄLDIGT redigerad medan bilden till höger är original. Har lekt lite i Ps och jag gillar resultatet. Alltså inte själva bilden utan JAG, som på bilden. Själva redigeringen skriker ju amatör, jag ville bara få fram en bild på hur jag skulle kunna se ut om jag tog tag i mitt liv. Jag gillar den vänstra bilden, jag skulle passa väldigt bra i den sizen.
-
Tänk om jag kunde hitta viljan och motivationen att få mig själv att må bättre..

Kommentarer
Postat av: klara

Jag tycker du är fin som du är! vill du ändra ditt liv och kropp så gör små förändringar. om man totalt gör om sin livsstil så brukar det krascha direkt (tro mig). ett jätte bra tips om du vill gå ner i vikt och må bättre är att gå ut och gå en halvtimma vid lunch tillexempel. Nu när det börjar bli mörkt är jag en av dom som lätt faller in i en depprision och att gå ut en liten stund och få lite solljus på mig har verkligen hjälpt. Man mår mycket bättre och får motion! :D Ingen kan ändra på hur du ska må och hur du ska leva utom just du! lycka till ! :)

2011-11-29 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback