Somewhere over the rainbow

DATUM: 2011-09-16 / TID: 19:35:28
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Som sagt packade jag och Viktoria med oss lite fika och styrde upp mot toppen på Hunflen. Vi hade vädret på vår sida och det var riktigt mysigt att bara sitta och titta på den vackra utsikten. 
Viktoria dukar upp lite fikamys på filten. Varm choklad är grejjer de!
Knappt något moln på himlen och vart sätter vi oss? -I skuggan! :O Inte konstigt att vi frös!
En av bilderna som jag fick på utsikten. Blev inte så många bilder som jag kan lägga upp eftersom min nya dator inte kan behandla mina RAW-filer än. Ska försöka ta tag i det snart!
Mötet på Communicare gick bra och vi hade jättetrevligt! Blir nog något spännande projekt där också i framtiden ;)
Nu ska jag kika på lite tv med Malin och Björn, great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback