Some die young

DATUM: 2012-03-21 / TID: 01:15:58
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Hej vänner!
Har inte gjort speciellt mycket idag, blev några cykelturer i alla fall :)
Tränade lite på inställningar med kameran och passade på att ta nån bild på mig själv också.
Bilden till vänster är tagen i augusti 2011 och den till vänster är tagen idag, 22kg lättare. Fick lov att lägga upp bilderna bredvid varandra så jag skulle se vilken skillnad det faktiskt är. Känns riktigt bra faktiskt!
-
Imorgon bär det av mot Malung igen, vilken tur jag har som får med mig Josefine! Med positiva människor runtomkring sig kan saker och ting kännas mycket lättare :)
Dags att krypa ner under täcket, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra jobbat Fiah! Grymt imponerad!! :)

2012-03-22 @ 02:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback