Don't you know that only fools are satisfied

DATUM: 2012-05-13 / TID: 18:16:58
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Kände bara för att dela med mig av detta fotot som jag tog på en promenad när jag var på Gotland.
Drömmer mig bort härifrån.. Jag har fått ut vad jag mest troligt kan få ut av den här kommunen.. Det är dags att dra vidare. Men snart börjar jobbet på campingen och då kommer det kännas lite lättare att stå ut. Till hösten bär det av.
Förövrigt har min fina vän Viktoria äntligen kommit hem från Turkiet och nu väntar vi bara på att Malin ska hämta oss så vi kan åka till stallet och göra lite nytta. Eller, Malin gör väl mer nytta än någon annan. Vi är bara sällskap, egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback