"You get a whale of a wash and the price, oh my gosh!"

DATUM: 2012-05-23 / TID: 23:57:36
PUBLICERAT I: Kreativt - Syslöjd / KOMMENTARER: (0)
Så fort jag stigit upp ur sängen och ätit frukost placerade jag mig på gården med virkningen i högsta hugg. Varför gå miste om solen när den väl kikar fram tyckte jag :) Lite senare kom Malin och gjorde mig sällskap. När det var dags för solpaus knatade vi ner till Håkis och köpte oss varsin glass!
Dagens projekt blev en liten val. Denne fick senare uppgraderas till ett bokmärke och följa med Malin hem!
(Citatet i rubriken är hämtat ifrån Hajar som hajar, sjukt rolig film)
-
Mot kvällen var det dags att följa med mor och far ut och äta. De firar sin 20e bröllopsdag idag! :) Det var mysigt!
Senare tog jag en liten tur till Grönalid och hängde med Malin, Terese och Peter en liten stund innan jag tyckte det var dags att åka hem och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback