Ask us no questions and we'll tell you no lies

DATUM: 2012-10-23 / TID: 12:08:26
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)

Råkade visst sitta uppe till 00.45 inatt och plugga.. Men det var det värt, hade sånt bra flyt att jag inte kunde sluta!

 

Mycket pluggande nu, sitter i biblioteket och översätter och renskriver de teorier och begrepp som vi bör kunna inför tentan.. Har seminarium klockan 13, det sista för denna kursen. Kanske kan komma upp något nödvändigt så jag tänkte gå dit i alla fall. Glömde mina hörlurar imorse så blir nog hemfärd efter seminariet eftersom det är lite för mycket störande ljud här inne. Men det gick bra att plugga hemma igår så det blir nog bra! 

 
Fick veta igår att min kära lillasyster inte kommer hem över jul, väldigt ledsamt tycker jag. Hoppades att hon skämtade men det gjorde hon inte.. Kommer vara väldigt tomt utan henne. 
 
Men idag ska jag försöka plugga järnet så att det inte gör något att jag sticker iväg på lägenhetsvisning imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback