Into the great wide open

DATUM: 2012-10-22 / TID: 18:48:08
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Idag har jag cyklat fram och tillbaka till affären, cirkus 8 kilometer totalt om jag räknat rätt. Dagen har väl mest bestått av tentaplugg men passade på att ta en lite joggingtur innan det blev mörkt också på 3 kilometer så jag känner mig rätt stolt med dagens motion! Speciellt med tanke på hur mycket skräp jag fått i mig under helgen som var :)
 
Har landat riktigt bra i det här nu och det känns riktigt bra! Jag ser verkligen fram emot dessa fyra och ett halvt års studerande och min framtid som lärare!
På onsdag ska jag iväg och kolla på en lägenhet också, troligtvis väldigt många som sökt så chansen är väl inte så stor men hoppas kan man ju alltid göra! :)
 
Nu ska jag laga lite matlådor och sen blir det att dyka ner i böckerna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback