We must all face the choice between what is right and what is easy

DATUM: 2012-10-03 / TID: 23:24:00
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Jag har fått godkänt på min första tenta! Trodde jag skulle ramla omkull när jag fick veta, har varit så sjukt nervös! Detta betyder att min första kurs är avklarad! :)
 
Råkade snubbla in på en garnaffär och Panduro idag.. Farligt säger jag bara!
Men man får se det positivt, nu har jag ändå lite material ifall jag blir pysselsugen! :)

Det är inte smart att börja på nya projekt på kvällen, när jag börjat vill jag ju inte sluta förrän det är klart..
 
Efter min lilla shoppingtur tog jag lunch på Taco Bar och sen var det dags att knata vidare till NH för föreläsning. En ofängslande föreläsare resulterade i en tidigare buss hem. På kvällen tog jag bussen in till stan för att hälsa på Emelie! :)
Nu är det dags att krypa ner under täcket och få lite sömn inför morgondagens plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback