The past presents the future

DATUM: 2012-10-21 / TID: 01:24:00
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
Uppdateringen ligger väl inte på topp men denna gång är det för att vi har en tenta snart som vi måste plugga till.. Har en massa pysselprojekt som jag vill göra men för lite tid.. Får väl unna mig lite efter tentan! 
Så här såg det ut under mina plugg-timmar idag. Fick ganska mycket gjort faktiskt men det blir mer imorgon!
 
Råkade snubbla in på ikea även idag och fynda lite små ljuslyktor så nu har jag fått det väldigt mysigt i mitt lilla rum! Ljuslyktan längst fram pyntade jag själv ikväll genom att freestyle-virka en liten spets som jag limmade på, läckert va? :)
 
Kvällen har spenderats med moster Ingela, vi har pratat inspiration, skola, pyssel, smink och så har jag fixat hennes naglar! Eftersom hon jobbar som barnfotograf testade jag att rita lite roligt på hennes naglar, blev rätt häftigt! 
Har varit väldigt roligt att få ha moster här under helgen, gör liksom att hemlängtan dämpas lite grann!
Dags att sova, morgondagen innehåller mer plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback