Being the way that you are is enough

DATUM: 2012-09-11 / TID: 21:25:51
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (2)
Hej vänner!
Ett tag sen nu. De två första veckorna var sjukt intensiva. Vi var schemalagda med plugg, lek och fest. Fanns inte så mycket tid över till annat, det var bara att flyta med. Även om nolle-p var jätterolig upplevelse och jag är riktigt glad att jag försökte vara med på så mycket jag kunde så är det skönt att det är över och det är först nu när jag är inne på min fjärde vecka som jag börjar landa i det här. Så mycket nya saker som händer runtomkring och nya intryck. Det är en riktig omställning från att bo hemma och jobba på campingen på sommaren till att flytta till en främmande stad och läsa på universitet så humöret svängde rätt duktigt de första veckorna. Men det börjar lugna ner sig nu.
 
I helgen fick jag erbjudande om att åka med hem till Vansbro vilket var guld värt. Efter tre veckor var det väldigt skönt att få komma hem och träffa familjen, vännerna och bara ladda batterierna. Nästa gång jag åker hem ska jag försöka matcha in med början på min nästa tatuering.
 
Studierna startade direkt första veckan och imorgon ska hemtentan på första kursen lämnas in och sen (om jag bli godkänd såklart) så är den kursen över och vi börjar med andra kursen redan på torsdag. Det tycker jag är riktigt bra med att läsa här, man läser en kurs i taget vilket gör det lättare att fokusera på det man håller på med.
 
Klockan är redan mycket så jag ska väl varva ner lite och sen blir det till att krypa ner under täcket, Imorgon bitti ska jag ta bussen in till universitetet och sitta i biblioteket tills jag skrivit klart tentan.
Det kommer nog bli riktigt bra det här.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan! Vilken söt blogg!
Tycker också att det är skönt med en kurs i taget!
Hoppas att det gick bra att skriva tentan <3
// Jenny Johansson

2012-09-12 @ 09:40:22
URL: http://jeennybeenny.blogg.se
Postat av: Idah

Ahmen fy tusan ja! Socker är faktiskt en "allvarlig drog" och det finns nog inte många som tar den riktigt på allvar vilket man kanske borde. Men tuggummi är super iaf! ;-) Våga tugga mer tuggumi! ;-)

2012-09-12 @ 23:22:59
URL: http://jagochidah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback