I solemnly swear that I am up to no good

DATUM: 2012-09-16 / TID: 22:32:24
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)

Sitter i sängen och känner mig ensammast i hela världen.. Men jag är jävligt snygg i håret i alla fall! ;)
 
Jag försöker hitta en möjlighet i mitt schema så jag kan få boka in första sittningen för min ryggtavla snart.. Tre sittningar har tatueraren tippat på och ca 8000, har lagt undan pengar nu och sen kommer en till lön plus semesterersättning! Måste se till att komma ihåg resepengar också! Helst av allt vill jag bara visa hela världen min tatuering men den måste få bli klar först! :)
 
För övrigt hoppas jag att jag hittar tillbaka till mig själv snart. Jag har stängt mig inne för länge nu, dags att våga! Våga ta plats, våga ta kontakt, våga vara jag.. Jag vet ärligt talat inte vad som har hänt med mig, jag har aldrig förut varit så rädd för att prata med nya människor som den senaste tiden. Jag känner inte igen mig själv längre. Det är för lätt att komma in i ett mönster där man bryr sig för mycket om vad andra ska tycka och tänka om en själv. Såklart inget jag valt själv men jag måste lära mig att det inte spelar någon roll i det stora hela. Jag råkar faktiskt tycka att jag är en trevlig och rätt söt tjej, så det vore väl inte så fel om andra kunde få se det också..(?)
 
Så snurrigt det blev såhär inpå natten, det är nog dags att dra täcket över huvudet. Imorgon väntar föreläsning på NH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback