Numbing the pain for a while will make it worse when you finally feel it

DATUM: 2012-09-21 / TID: 23:25:22
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
Gav mig själv lite ledigt så det fick bli en riktig pysselfredag! Jag fick ett ryck och åkte in till Panduro för att impulshandla diverse attiraljer för att stilla mitt skaparbegär.
Fick ihop fyra armband, ett halsband och så har jag även 2 armband som är halvklara!
How I Met Your Mother har gått i bakgrunden hela dagen, jag är inne på fjärde säsongen redan. Jag är fast! 
Nu har jag packat undan pysslet och ska ta och lägga mig ner och ta det lugnt en liten stund bara. Imorgon är det läsning som gäller!
 
Jag saknar min familj och mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback