00.32

DATUM: 2010-04-21 / TID: 00:31:32
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Halloj!
Har precis klippt färdigt tyg som ska bli gardiner i stugor, skönt!
Ska nog ta mig en promenad senare och prata lite med Peter :)

Idag har vi härjat runt som galningar känns det som. Först var vi i butiken/kontoret och sedan åkte vi och hämtade Anders så han fick komma dit och jobba lite. Då passade jag och moster på att åka och storhandla. Så lagom svårt att manövrera kundvagnen när den var överfull. Men vi lyckades i alla fall få hem alla grejer.
Packade upp lite och sen åkte vi för att hämta Alicia & Alva. När vi kom hem hoppade jag lite hage med tjejerna men hängde inte riktigt med i deras regler så till slut satt jag och tittade på bara!
Ingela körde igång med storkok så att hon och Anders skulle slippa ställa sig och laga mat på Öland, de har väldigt mycket att göra så man har inte riktigt så mycket tid över till annat.

Men vi hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback