01.40 @Gotland

DATUM: 2010-04-20 / TID: 01:39:55
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej på er alla nattugglor!
Har äntligen anlänt på Gotland och nu sitter jag i sängen och väntar på att Peter ska ringa :)

Blev upphämtad i Falun av moster Ingela och sen började vi våran resa mot Stockholm. Ett snabbt stopp på IKEA för lite speedshopping, aldrig förut har jag varit inne på IKEA och det endast tagit 15 minuter ;) Moster visste precis vad hon skulle ha så det var inga konstigheter.

Färjan lämnade fastlandet strax efter 21.00 ikväll och det vara bara att hoppa in i hytten och sova tre timmar, dock är inte jag lika rutinerad som mina småkusiner så jag sov ganska dåligt. Med tanke på att det fanns två 'soffor' och vi var 2 vuxna & 2 barn så kanske det inte var så konstigt.
10 minuter innan vi skulle få åka av var det dags att springa ner till bilarna igen. Själv fick jag köra hem volvon eftersom Anders passat på att ta sig en öl nu när jag var med och hade körkort, inte mig emot :)
Det var ju bara 3 kilometer hem till huset så det gick hur bra som helst!

Imorgon blir det till att titta på skola och dagis där barnen går så jag vet vart jag ska lämna och hämta dem när Ingela & Anders åker till Öland för att fixa i butiken. Efter att vi lämnat av Alicia & Alva åker vi bort till butiken här på Gotland och kollar lite. Sen blir det handling och lite matlagning tror jag! Sen ska väl jag börja fixa lite med bloggen, kan nog bli kanon!

Det var allt för ikväll, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback