@Ateljé Stor & Liten

DATUM: 2010-04-20 / TID: 09:50:18
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Godmorgon!
Gick upp strax innan sju och åt lite frukost sen vid kvart i 8 var det bara att hoppa in i skåpet (läs: skåpbilen) och åka till skola och dagis med barnen.

Sitter på kontoret i butiken och knappar lite just nu. Det var meningen att jag skulle börja med bloggen och hemsidan åt moster men bara Anders kan ta fram allt jag behöver så det får vänta lite eftersom jag och Ingela åkte ut hit själva. Riktigt kul att dom tror på mig så pass mycket att jag får göra iordning hemsidan åt dom :)
Ingela sitter med bokföring, så fort det är klart tror jag vi ska åka, handla lite och sen blir det nog hem en vända och laga iordning lite matlådor åt barnen att stoppa i frysen så jag bara kan ta fram när Ingela och Anders åkt till Öland.

Ser ut som jag blir kvar här tills på onsdag nästa vecka. Då kommer jag hem en vända och tar det lite lugnt över Valborg tror jag och sen får jag komma ner hit igen.
Det är så roligt att jag får komma hit och hjälpa till!

Men nu ska jag knappa vidare lite grann, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback