Onsdag morgon

DATUM: 2010-04-21 / TID: 11:50:27
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Godmorgon!
Vaknade imorse av att marken var vit, det har snöat inatt. Men nu är allt borta igen.

Sitter just nu i lokalen och knappar lite på datorn, lyssnar på rixfm och ska strax höra om det finns något jag kan hjälpa till med.
Vaknade ganska sent idag, både jag och moster försov oss lite. Men barnen kom till skola och dagis i tid i alla fall, så det var ju tur!
Så ikväll vid halv 5 åker Ingela & Anders till Öland och jag blir ensam med tjejerna :)
Hoppas bara dom fixar iordning så att jag kan börja med bloggen idag..(?)

Ni får ursäkta för väldigt tråkiga inlägg utan bilder, ska försöka ändra på det. Har inte haft så mycket tid över till att ta kort och lägga upp dom här. Men som sagt, ska försöka hinna med det också, så får ni se var jag är om dagarna. Bara för att man bor med en fotograf betyder inte det att hon har tid att fota annat ;)

Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback