There's no place like home

DATUM: 2010-04-28 / TID: 11:29:19
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)

Nu är jag hemma!
Anlände på Myrgatan någon gång strax efter 16 igår eftermiddag, hem och åt lite mat, prata med la familia oh sen hoppade jag in i Touran och gasade mot DJ. Måste ju hälsa på Malin nu när jag är hemma igen. Jag sov över hos henne så jag kom hem för en liten stund sen.

Igår var en väldigt lång dag. Jag gick upp 5.00 och vid 7.00 gick färjan som skulle ta mig till Nynäshamn, därifrån hoppade jag på en buss som skulle ta mig till Stockholm. Hann med ett ännu tidigare tåg därifrån än vad jag planerat så jag kom fram i Vansbro vid 10 i 4.

Veckan har gått jättebra utan några sura miner! Jag har skjutsat tjejerna till skola/dagis, hämtat dem och lagat mat. Bara funnits där och pratat med dom :)


Nu ska jag nog ägna mig åt lite pyssel och sen vid 12 ska jag hämta min kära far vid tåget :)
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback