Hemfärd

DATUM: 2010-12-07 / TID: 09:51:41
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Godmorgon vänner!
Sitter och väntar på bussen som ska ta mig en bit på vägen mot Vansbro. Har precis städat och packat klart så nu blir det flytt hem igen. Jag tar med mig det nödvändigaste idag och sen åker vi (mamma, pappa & jag) hit igen på Lördag och hämtar resten av grejerna. Jag avanmälde mig till skolan och csn i lördags, så nu är det väl bara att vänta och se hur det blir. Jag ska flytta hem och fokusera på att må bra. Jag ska söka jobb och förhoppningsvis skaffa lägenhet.

Jag sitter och tittar ut genom fönstret och beundrar det vackra vinterlandskapet. Tänk om det kunde vara snö året om..
Nu måste jag faktiskt dra på mig kläderna och knata iväg mot bussen, men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback