Bracelet x4, you gotta love pink

DATUM: 2010-02-27 / TID: 23:45:46
PUBLICERAT I: / KOMMENTARER: (3)
Bara för att min dator blivit uppäten av virus så är min pappa så gullig och lånar ut sin bärbara :)

Tänkte jag skulle slänga in några bilder på mina skapelser, 
här kommer 4 armband jag gjort under dagen:


Love. Min personliga favorit bland dessa.


Med hälften flätat organzaband gör detta armband till något alldeles extra ;)


Peace. Med hälften crosskedja och mocka(imitation)band.


Fem stycken supersöta rosa glaspärlor i en härlig form.

Vad tycks?
Är du intresserad av något av mina smycken är det bara att skriva en kommentar eller maila mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Faster

Jätte snygga!!Och,lycka till med ditt tänkande om framtiden.Kram Faster

2010-03-03 @ 08:05:29
Postat av: Caroline Larsson

Älskar Peace-armbandet :D jäkligt snyggt! saknar dig!!!

2010-03-18 @ 18:38:55
Postat av: Johanna

Supersngga smycken allihop! Älskar allt som har med bakverk och speciellt armbandet överst i detta inlägg! Hade jag hittat ett sånt i en butik hade jag köpt det direkt :)



Sjukt fin blogg btw!

2010-03-28 @ 17:34:23
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback