Making something out of nothing

DATUM: 2010-02-28 / TID: 13:51:34
PUBLICERAT I: / KOMMENTARER: (1)


Blev en tur till verkstan som planerat. Började direkt skissa upp min idé.
Fick lite hjälp av pappa och till slut var den klar :)
Nu ska det bara på lite svart spray-färg, men det blir imorgon.
En smyckes-display jag kan hänga upp armband och örhängen på, så att man ser dem lite bättre än om de ligger i en låda ;)

Jag blev väldigt nöjd med resultatet!

Sen testade jag även att göra några berlocker, eller ja, de ska föreställa berlocker iaf ;)

Det blev ett hjärta i mässing och två tags i koppar.

Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppla, vilken kul sida jag snubblade in på! Vilken fin display du gjort och vilka snygga tags. Hur fick du dem så jämna? Har själv funderingar på att göra egna tags i rostfritt.

2010-07-30 @ 12:43:51
URL: http://lillanettan.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback