Värmebölja & Oväder

DATUM: 2010-07-14 / TID: 02:04:31
PUBLICERAT I: Kreativt - Teckning / KOMMENTARER: (0)
Uschamejja vad varmt det är!!
Och vilken åska det varit idag, det höll ju för fan på i flera timmar :o
Man orkar ju inte göra annat än att duscha och kanske äta nån gång ibland i den här värmen..

Jag börjar faktiskt bli riktigt nervös över flytten till Stockholm. Men det är väl bra antar jag ;)

Ikväll har jag städat lite grann i mitt rum och gissa vad jag såg?? :O
- ETT GOLV!
Tänka sig att det gömde sig ett sådant under mina kläder och pysselgrejer.. Märkligt!


Några av mina teckningar.

Imorgon får jag finbesök också, yäjj me!! :D
Så nu är det bäst jag kojjar så jag kommer upp imorn, nattinatti puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback