Cougar Town

DATUM: 2010-06-01 / TID: 23:26:38
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)

Jag nästan hoppade ur soffan av glädje när jag såg att det skulle vara dubbelavsnitt av Cougar town ikväll! Det måste vara den roligaste serien på länge!
Har ni inte sett den så lär ni ta en titt iaf 22.00 på tisdagar, precis efter Desperate housewifes så då blir man ju sittandes ett tag ;) Men å andra sidan så var det ju säsongen sista avsnitt av Desperate, vad jag förstod.. Trist!


För er intresserade kan jag berätta att jag faktiskt tagit tummen ur arslet idag och skrivit in mig på Abetsförmedlingen, skönt! Det är faktiskt anledningen till att jag inte skrivit något under dagen, för min far blev lite arg på mig för att jag itet hade gått ner dit än plus att jag inte hade sökt något jobb idag.. Så han drog ur modemet! Då kan ni gissa att jag verkligen kunde söka jobb utan internet ;)

Var på biblioteket en vända och lånade lite böcker om webdesign och liknande. Fick även med mig två filmer hem; 'I taket lyser stjärnorna' & 'Stolthet och fördom'. Den senare har jag sett förut och blivit totalt förälskad i, helt underbar film. 'I taket lyser stjärnorna' har jag sett idag, den var bra faktiskt, lite sorglig. Men jag har läst boken innan så jag visste vad den handlade om. Oftast blir filmerna en besvikelse när man läst böckerna.

Nu ska jag höra med syrran om hon vill ta en liten paus i sitt pluggande och äta lite kvällsfika med mig.
Sen blir det en liten promenix runt byn med Karro, och prata massa skit, trevligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback