Tårtbakar-dag!

DATUM: 2010-03-10 / TID: 23:15:53
PUBLICERAT I: / KOMMENTARER: (2)
Onsdag och dagens första inlägg.
Har helt enkelt inte haft tid att sätta mig vid datorn och dessutom har jag varit hemma hos Malin hela dagen (fortf kvar). Vi har fixat och donat idag, gjort marängtårta till hennes far som fyller år imorgon :) Den blir nog jättegod, vi är rejält skillade, jag och Malin. Ni skulle bara veta ;)

Har även hunnit knåpat ihop några smycken,
här kommer bilder på några av dom..

Två par örhängen med kedjor, blev riktigt nöjd med dessa!


Armband med cupcakes och marschmallows som berlocker, mums!

Vad tycks?

Om du är intresserad av något smycke är det bara att lämna en kommentar eller maila mig på [email protected]

Imorgon blir det bildlektion med Malin, roligt!
Nej nu lär jag väl lämna ifrån mig datorn innan Malin får värre abstinensbesvär,
vi hörs vetja! :)

Kommentarer
Postat av: Luffi

Hey! Bara lilla Luffi som kikar in igen!! Allt bra idag? Kram =)

2010-03-11 @ 13:04:27
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Faster

Mumsiga armband!!! Snyggt jobbat!

2010-03-11 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback