Vegetariska burgare och loppis :)

DATUM: 2010-03-07 / TID: 18:20:01
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Jag är med och tävlar om Veckans blogg hos NoOoa :)
Jätteroligt!
Så kom igen nu mina söta läsare, vore jättegulligt om ni ville rösta på mig :)
Klicka HÄR så kommer ni direkt till inlägget ;D



Nu ska jag ta och äta lite, veg.burgare blir det. Mumma! :)
Sen blir det en tur till Malin, ska umgås lite :)
Ikväll kommer mina smycken hem som varit på vift med syrran till Uppsala ;)

Och förresten, Lördag 20e Mars är det loppis här i Folkets hus i Vansbro kl. 10-15. Jag kommer självklart ha ett eget litet bord med mina smycken, har du vägarna förbi så kom gärna in och kolla :D
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Min helg har varit helt okej faktiskt, varit bara hemma och pluggat haha :D

2010-03-07 @ 19:03:18
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback