If I could, then I would

DATUM: 2010-10-16 / TID: 23:21:09
PUBLICERAT I: Kreativt - Foto / KOMMENTARER: (0)
Godkväll vänner!
Igår tog jag och Ulrika en promenad ner till sjön och kollade lite. Tog med mig kameran också!

Idag åkte vi in till en second hand butik, jag hittade inget men Ulrika fyndade lite :)
Sen styrde vi vidare mot Calle och Malin. Så det fick bli en promenad även idag, riktigt skönt. Passade även på att fota lite idag också. Även fast solen lyste så var det kallt och blåsigt ute så jag blev väldigt nerkyld av promenaden. Nu känns det som min förkylning kommit tillbaka, men nån gång lär den väl försvinna.
Ikväll har vi tittat på finalen av dansfeber, riktigt roligt var det!
Så nu sitter jag här i min fleéce morgonrock och knappar lite på datorn.
I högtalarna: The Calling - Wherever you will go

Här kommer lite foton från igår och idag.




Riktigt fin höstbild med fina Ulrika som modell :)

Vad tycks?

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen så att ni kan ha koll på vad jag gör om dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback