Live before you die

DATUM: 2010-10-14 / TID: 08:54:15
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Godmorgon vänner!
Fick lov att tvätta om mitt hår idag så jag kunde platta det idag igen med min nya platttång :)
Idag har vi fått lite sovmorgon av våran lärare.
Vi har fått en fotouppgift som vi ska redovisa vis halv två, kan nog bli kul men jag är inte säker riktigt än hur det ska gå till. Men det märks väl!
Sen idag måste jag åka in till Täby centrum igen och lämna tillbaka två böcker som jag lånat på biblioteket innan jag får faktura hem ;o


Jag har inte så mycket mer vettigt att säga faktiskt. Förutom att det nu är bestämt att jag och Ida ska åka ner till Gotland v.44. Ska bli riktigt roligt vill jag lova :)
Men nu ska jag ta mig lite frukost, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback