Pippi Långstrumps tröja

DATUM: 2010-10-30 / TID: 16:06:38
PUBLICERAT I: Dagens inköp / KOMMENTARER: (2)
Hej vänner!
Gårdagen bestod mest av att resa och vi var ganska trötta när vi till slut kom till huset. Ändå tog vi bilen senare och åkte och handlade. Passade på att kika runt lite och se vart vi skulle ta vägen ikväll när i ska gå ut :)
Hittade ett par snygga bågar på Cubus som jag helt enkelt inte kunde låta bli att köa :)


Idag har jag och Ida bara tagit det lugnt. Vi åkte och handlade lite mat och sånt. Passade även på att gå in på Klädhuset och titta och gissa vad jag hittade? En likadan tröja som Pippi har! Så den fick bara lov att följa med mig hem :D

Visst är den snygg? :)

Vi har nyss ätit mat, det blev köttfärssås och spagetti, mums! Nu ska vi bara softa tills det blir dags att göra sig iordning för kvällen :)

Såhär såg det ut i torsdags när jag målade med tusch :)


Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jääääääääääklar vad snyggt du ritar Fiah!

2010-10-30 @ 16:30:58
URL: http://brunettlisaa.blogg.se/
Postat av: Denise

Gu vad fint :D Duktig du är Sofia! Saknar dig vännen :D

2010-10-30 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback