Skynda fynda smycken!

DATUM: 2010-10-22 / TID: 16:49:38
PUBLICERAT I: Kreativt - Smyckestillverkning / KOMMENTARER: (0)
Nu säljer jag iväg mina handgjorda smycken, behöver pengarna till nytt material :)
Alla små lerberlocker är handgjorda av mig och tillverkade i Fimolera.

Har även sänkt priset med minst 10 kronor på varje smycke, så det är fynd-dags nu :)


Om det är något smycke som faller dig i smaken eller om du undrar någonting går det bra att maila mig på [email protected] :) Frakt tillkommer enligt postens bestämmelser.

Fick besök av bästa Malin idag på lunchen och efter skolan, great! Riktigt trevligt, vi drack kaffe, åt frukt och snacka massa skit :) Strax ska jag ut på en promenad med Viktoria :) Och ikväll blir det Idol hemma hos Malin :D
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback