En paprika med karaktär

DATUM: 2010-09-22 / TID: 19:38:05
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (2)
Riktigt seg eftermiddag har det varit. Luften i skulpteringssalen var inte att leka med så jag lyckades dra på mig lite huvudvärk lagom till lunch. Jobbigt men sant, det var bara att stå ut till klockan 4.

Både igår och idag har vi jobbat med skulpteringen av varsin 'speciel' paprika. Här kommer bilder på min j*vligt intressanta paprika. En paprika med karaktär. (för att citera min lärare)


Paprikan till vänster är alltså den jag skulpterat i lera ;)
Hålet i sidan finns där då inte paprikan ska sprängas när den bränns.

Tog mig in till Täby centrum och handlade lite smink :) (vill man vara fin får plånboken lida pin)


Har nyss kommit hem och ska snart sätta mig och titta på Idol :)
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Cissi

fan va du är duktig! :) jag skulle oxå vilja vara lite konstnärlig.. Bor du i Sthlm nu för tiden?

Kramkram

2010-09-22 @ 20:33:03
Postat av: Faster

Hej FIA! Vilken snygg paprika :O)! Självporträttet är inte heller så dumt! Bra jobbat och fortsätt att kämpa på! Kram från Faster

2010-09-25 @ 18:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback