Home sweet home

DATUM: 2010-09-11 / TID: 22:24:04
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Hej vänner!
Har inte skrivit på väldigt länge men jag har haft mycket att göra, mycket att tänka på de senaste två veckorna. Det går bra i skolan och jag börjar lära känna lite klasskamrater, så det är kul.

Men nu i helgen är jag hemma i Dalarna igen. Fick träffa Malin både igår och idag :)
Just nu sitter jag och kollar på film med mamma, mysigt!
Vi kom nyss hem från Sollerön, åkte dit för att hälsa på mormor och morfar. Fick lite fika och hemgjord pizza till kvällsmat. Tog med mig kameran också så passade på att ta lite bilder.

Förtältet


Mormors blomma och lillebror i bakgrunden
En liten ensam stol med utsikt mot Gesundaberget.

Imorgon åker jag tillbaka mot huvudstaden igen. I veckan ska vi måla själporträtt, kan bli rätt spännande ;)
Nu ska jag ta och ägna mig åt filmen, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att ha dig hemma!!!Kramisar! Lycka till med skolan!

2010-09-12 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback