Soliga Visby

DATUM: 2011-04-26 / TID: 14:21:33
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)

Hej vänner!
Nu har jag återigen funnit mig tillrätta på soliga Gotland. Kom fram i Visby med färjan halv ett inatt. Tog lite sovmorgon innan det var dags att åka bort till kontoret. Så nu sitter jag här och ser på medan Ingela och Anders fixar och packar skåpet. (jag erbjöd bärhjälp;)

Om en stund är det dags att åka och hämta upp tjejerna efter skolan. Sen blir det lite handling så vi har lite mat i skåpen. Imorgon bitti åker Ingela och Anders till Öland så jag får äntligen rå om mina fina kusiner alldeles ensam :)

Har funderat lite över vad jag skulle kunna hitta på för något spännande medans tjejerna är i skolan på dagarna. Kameran är med så jag ska väl försöka ta mig ut lite grann. Tänkt ta mig till muren och Botaniska trädgården för att fota lite. Sist jag var här med Ida snubblade vi över en mysig liten stig där träden böjt sig med massa murgröna överallt så det var som små gångar överallt, dit ska jag också ta med kameran denna gång. Missade den sist.

Nog med nonsens, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback