Converse på lådan

DATUM: 2011-02-11 / TID: 14:42:10
PUBLICERAT I: Kreativt - Syslöjd / KOMMENTARER: (2)
Hejsan vänner!
Idag har jag mest tagit det lugnt, virkat lite. Ska strax bege mig ner på byn för att skicka iväg ett paket ner till Gotland :)
Dom blå bebisskorna i tidigare inlägg sålde jag iväg redan samma kväll som jag skrev inlägget, lyckat!
Så nu har jag fått en ny beställning och blev klar alldeles nyss.


Moster ville ha ett par gröna converse, så jag testade på en liten annan modell än de jag gjort tidigare!


Sen hade hon även önskemål om något rosa till en 4-årig tjej så det fick bli en liten väska :)

På måndag kommer finaste Bambii hem och hälsar på mig och stannar ända tills på onsdag, ska bli riktigt roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Oj.. du måste fråga henne om hon sett min bild. vore ju coolt. Jag ska också tatuera den texten någonstans. Denna text är mitt "signum" inom konsten. Min mest populäraste teckning :-)

2011-02-11 @ 15:28:30
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings

Du kan googla det by the way :-) Och jagg måste bara skriva hur underbart söta tofflorna är!

2011-02-11 @ 15:30:19
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback