Kreativa timmar

DATUM: 2011-03-01 / TID: 00:18:50
PUBLICERAT I: Kreativt - Teckning / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!

Idag efter frukosten satt jag mig med teckningsgrejjorna vid tvn och började skissa lite. Innan jag visste ordet av var klockan redan tre och det slutade med ett porträtt.



Strax efter det ringer Malin och frågar om jag ska med ut och gå med hundarna. Javisst säger jag och slänger i mig lite mat innan jag blir hämtad :) Var ute och gick i lite drygt en timme, skönt! Så fint väder ute idag så det fick man ju inte missa genom att sitta hemma hela dagen!

Imorgon blir det en liten roadtrip, skönt att komma bort en liten vända :)

Jag vet att jag inte bloggar så mycket nuförtiden, men jag har inte så mycket lust att sitta vid datorn så hemskt länge ;)
Tills vi ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback