Virkvecka

DATUM: 2011-02-06 / TID: 19:26:33
PUBLICERAT I: Kreativt - Syslöjd / KOMMENTARER: (1)
Go'kväll vänner!
Nu var det ett tag sen jag skrev. Har ärligt talat inte haft så mycket lust att skriva för syrran har varit hemma en vecka så jag har spenderat så mycket tid med henne som möjligt!
Förra helgen städade vi ur förrådet nere i källaren, ett projekt som visade sig vara lite större än vad vi trodde från början. Tre dagar tog det att rensa ur och sortera gamla leksaker, kläder, skräp osv. Men nu är det organiserat där nere, så nu kan man ställa undan mer grejer som man inte behöver :)

Tänkte i alla fall jag skulle visa lite bilder på saker som jag pysslat med den senaste veckan :)

Vem har sagt att grytlappar måste vara enfärgade och tråkiga?


Stylade locket till en burk.


Den passade fint att ha småsaker i. Samtidigt som man kan ha locket som nåldyna, perfekt om man är lite pysslig :)


När mamma kom hem från Mora hade hon med sig den här söta sy-saxen till mig. Jag var inte sen med att dekorera den ;)


En färgglad nåldyna.


Dessa babyskor virkade jag för två veckor sen tror jag, har även ett par till på G, fast i grönt :)

Igår spenderade jag eftermiddagen med att göra en 'osynlig bokhylla', kommer bli skitfränt! Bild på den kommer senare.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, skjutsade Nea till bussen vid 2. Blev så godissugen så jag stack iväg och handlade lite sen cyklade jag hem och la mig i sängen med en bra film :) Nu har jag precis plockat undan lite i mitt rum och ska strax ta mig lite kvällsmat!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Karro

ÅÅ va fina grytlappar! ska du börja sälja såna? :) Saknar dig vännen! Synd att vi inte hann ses mer innan ja flyttade upp, får se hur länge ja blir kvar här men det blir nog längre än planerat...

Har tappat ditt nr för mitt simkort har strulat, men om du vill kan du ta min msn så kan vi höras lite oftare! ha det bäst! Kram /karro rymdmakaron ;P



[email protected]

2011-02-07 @ 03:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback