For every stoplight I didn't make

DATUM: 2011-06-01 / TID: 13:27:47
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
Då gör vi ett försök igen att hålla igång det här. Slog igång datorn igår, första gången på flera veckor, kanske någon månad tillochmed. Jag har helt enkelt inte behövt datorn eftersom jag kan göra allt nödvändigt på min mobil. Bara så ni vet liksom ;)

Så, vad har hänt sen mitt senaste inlägg?
- Jag har äntligen fått hälsa på min barndomsvän Denise i Småland :)
- Har jobbat åt min moster med att inreda stugor på Böda sand!
- Jag har fått träffa min gudson <3

Jag har fått jobb på Campingen här hemma i Vansbro i sommar, riktigt skönt att ha någonting att göra om dagarna. I måndags var jag på jobbintervju på Barnens hus i Borlänge. Jag tror inte att det blir något för mig, intervjun tog knappt 5 minuter och det kändes inte bra. Men vad vet jag, han kanske var stressad eller liknande. Bara att hålla tummarna!

Nu ska jag ta mig något att äta och duscha så jag är klar till halv fem när jag börjar jobba.
Vi hörs! 

Taget av mig på Öland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback