You make my day

DATUM: 2011-06-04 / TID: 11:19:12
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Godmorgon vänner!

Topphumör kan jag kalla det! Nu ska jag berätta om två överraskningar som på två dagar har fått känna mig alldeles pirrig och glad i hela kroppen.
Igår eftermiddag när jag stod i köket och gjorde mig iordning för att åka och jobba om 10 minuter hör jag hur någon trampar på verandan. Så jag kollar ut genom fönstret som sitter precis vid dörren och vem ser jag? Jag kan knappt tro det är sant. Min fina lillasyster har tagit sig hem från Uppsala utan att berätta något, vilken lycka! Jag är så glad, Linnea är hemma igen :D <3
Sen imorse hörde jag en bil som stannade utanför så jag satte mig upp i sängen och kikade ut genom fönstret men kände inte igen bilen. Efter nån minut ser jag ett välbekant ansikte gå på grusgången. Så jag flög ut genom dörren och fick världens bamsekram, Tessa är hemma igen! Då har även hon åkt från Karlstad utan att säga något :D <3

Lånade bilden av Tessa :)

Börjar jobba 14.30 idag och när jag slutar vid 21.30 ska jag skynda mig hem och duscha av mig lite innan det bär av utåt. Cruising ikväll ju, vi ses ute! :)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Busfia!! :) Är du hemma under helgen? <3

2011-06-20 @ 19:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback