Frustration

DATUM: 2011-03-18 / TID: 11:16:33
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)

Godmorgon världen!
Vaknade tio i 6 imorse av att jag va så sjukt hungrig, kunde inte somna om heller. Så jag tog med mig vattenflaskan upp och la mig i soffan, fick nog sova lite grann i alla fall.
Men nu börjar jag komma igång igen. Har ätit frukost, pulverdrink, banan + halv mandarin blev det. Och en massa vatten såklart!
Snart blir det väl lunch också, pulverdrink såklart.. Mums! -Eller inte..

Jag är så sugen på mat så det är inte klokt! Men det är bara att stå ut! En vecka ska jag klara i alla fall!

Ska strax hoppa in i duschen och sen ska jag gå ner till Communicare som ska hjälpa mig med jobbsökning och sånt :) Efter det blir det nog en promenad mot Dalasågen! Det snöar ute men lite snö har väl inte skadat någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback