Let the sun shine

DATUM: 2011-03-04 / TID: 00:18:16
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
Idag skjutsade jag lillebror till Hunflen. Passade på att ta en vända till toppen med bilen, så jäkla fint väder ute så kameran fick hänga med :)








Jag blev snurrig själv och trodde jag skulle tippa bakåt när jag tittade upp på det gigantiska vindkraftverket..

På eftermiddan fick jag besök av Malin! Vi drack lite kaffe och sen framåt 6 bar det av mot DJ eftersom hennes lillebror fyllde år idag. Kalas!

Väl hemma i Vano igen var det dags för det obligatoriska Big Brother ;) Jag älskar det!
Nu är det snart dags att slå av datorn och krypa ner under täcket, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback